اغلاق

عبير صبري تردّ على اتّهامها بإجراء عمليات تجميل بقوّة!

ردّت الفنّانة عبير صبري على الأخبار والتقارير التي تحدّثت عن إجرائها عملية تجميل، بعد إعلان زواجها منذ شهرين من المحامي أيمن البياع. ونشرت صبري عبر صفحتها

على «انستغرام» صورة للراحل أحمد زكي من فيلم "الحب فوق هضبة الهرم"، وعلّقت: "كلهم كدابين، وعارفين إنهم كدابين وعارفين إنّنا عارفين إنهم كدابين، وبرضه مستمرين في الكدب وبيلاقوا اللي يصقفولهم.. ولكن الواحد بيترفع عن المرضى النفسيين الكدابين، والناس اللي فشلت تكون شيء، فملاها الحقد والحسد والغل على اللي حقق شيء".
وأضافت عبير: "الناس البائسة المريضة اللي فاكرة إنها لما تنشر خبر كذب وهما عارفين إنه كذب عشان يعملوا ترافيك ونسب مشاهدة كبيرة، ويدخلوا المشوهين نفسيا والغيورين والكارهين يطلعوا بؤسهم وسواد قلوبهم ولسانهم اللي بينقط سم.. فاكرين إن سمهم يقلل جمال روحي أو حتى شكلي.. الواحد ساعتها بيترفع عن الناس المسكينة دي، كفاية النار اللي جوه قلوبهم على رأي المثل مالقوش في الورد عيب قالوا له يا أحمر الخدين".
















لتنزيل احدث الاغاني العربية اضغط هنا


استعمال المضامين بموجب بند 27 أ لقانون الحقوق الأدبية لسنة 2007، يرجى ارسال ملاحظات لـ [email protected]

لمزيد من فن من العالم العربي اضغط هنا
هذه الاعلانات قد تهمك
فن من العالم العربي
اغلاق